
Nog meer denkfouten
Het primacy effect is niet de enige denkfout van klanten. Met ons e-book ontdek je nog 8 denkfouten die elke marketeer moet kennen.
De volgorde van een opsomming doet ertoe. Mensen onthouden de eerste informatie goed. Maak als marketeer slim gebruik van dit effect. We leggen je uit hoe.

Het primacy effect is niet de enige denkfout van klanten. Met ons e-book ontdek je nog 8 denkfouten die elke marketeer moet kennen.
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatie tot campagnes. Ontdek het grotere plaatje. Staar je niet blind op de details.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.
115 communicatiemiddelen. Bekijk hét complete overzicht communicatiemiddelen. Inclusief heldere voorbeelden. Welke kies jij?

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan

Ontvang de slimste nieuwsbrief over marketing en communicatie • 12 x per jaar • Verbeter je marketing
"*" geeft vereiste velden aan
10 x p.j. • strategisch & praktisch inzicht • schrijf je in
"*" geeft vereiste velden aan