
9 denkfouten van klanten
Cognitieve dissonantie is een denkfout van je klant. Ken jij de andere 8? Download ons e-book.
Wat is cognitieve dissonantie? De betekenis leggen we aan je uit. Mét Voorbeelden. En inclusief de relatie met Marketing & Verkiezingen.

Cognitieve dissonantie is een denkfout van je klant. Ken jij de andere 8? Download ons e-book.

Misschien ook interessant?
Informatie die we zien of krijgen is vaak subjectief. Dat komt door Framing bias. We leggen uit wat het is. Inclusief 3 heldere voorbeelden en marketing-kansen.

Cognitieve dissonantie is een denkfout van je klant. Ken jij de andere 8? Download ons e-book.
Moet je een persbericht inzetten als communicatiemiddel? Of loop je het risico dat jouw nieuws als reclame wordt gezien? Doe de check!
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatiestructuur tot campagnes.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan
Ik ben Olaf van Conversiewerkers Ik snap veel van marketing, communicatie, content en AI. Mijn inzicht deel ik met jou. 10 x per jaar.
Toch niet leuk? In 1 klik ben je uitgeschreven.
Meld je aan • Je ontvangt gratis mijn inzicht in marketing, communicatie, content en AI • 10 x per jaar