
Nog meer denkfouten
Het primacy effect is niet de enige denkfout van klanten. Met ons e-book ontdek je nog 8 denkfouten die elke marketeer moet kennen.
De volgorde van een opsomming doet ertoe. Mensen onthouden de eerste informatie goed. Maak als marketeer slim gebruik van dit effect. We leggen je uit hoe.

Het primacy effect is niet de enige denkfout van klanten. Met ons e-book ontdek je nog 8 denkfouten die elke marketeer moet kennen.
Moet je een persbericht inzetten als communicatiemiddel? Of loop je het risico dat jouw nieuws als reclame wordt gezien? Doe de check!
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatiestructuur tot campagnes.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan
Ik ben Olaf van Conversiewerkers Ik snap veel van marketing, communicatie, content en AI. Mijn inzicht deel ik met jou. 10 x per jaar.
Toch niet leuk? In 1 klik ben je uitgeschreven.
Meld je aan • Je ontvangt gratis mijn inzicht in marketing, communicatie, content en AI • 10 x per jaar