
Domme denkfouten bij klanten
Het recency effect is niet de enige denkfout van jouw klant. Download ons e-book en ontdek nog 9 denkfouten die jij als marketeer moet kennen.
Mensen onthouden de meest recente informatie het best. Dat heeft alles te maken met het recency effect. Een effect dat je als marketeer op meerdere manieren in je voordeel kunt laten werken! We leggen je uit hoe.

Het recency effect is niet de enige denkfout van jouw klant. Download ons e-book en ontdek nog 9 denkfouten die jij als marketeer moet kennen.
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatie tot campagnes. Ontdek het grotere plaatje. Staar je niet blind op de details.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.
115 communicatiemiddelen. Bekijk hét complete overzicht communicatiemiddelen. Inclusief heldere voorbeelden. Welke kies jij?

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan

Ontvang de slimste nieuwsbrief over marketing en communicatie • 12 x per jaar • Verbeter je marketing
"*" geeft vereiste velden aan
10 x p.j. • strategisch & praktisch inzicht • schrijf je in
"*" geeft vereiste velden aan