
Vrijblijvend kennismaken 👇
Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
Engaging content klinkt nogal vaag. Deze 6 stappen zorgen dat ook jij eenvoudig engaging content kunt maken. Het is content die blijft plakken.
Stel: je maakt een opdracht voor een studie. Je besluit een whatsapp-discussie tussen jezelf en een vriend / vriendin uit te werken. Je toont de hele discussie op het grote scherm. Denk je dat je de aandacht van de mede-studenten krijgt? Natuurlijk! Persoonlijke roddels zijn om van te smullen. Roddels verspreiden zich sneller dan welke informatie dan ook. Roddels zijn het ideale voorbeeld van engaging content. Met roddels bereik je maximum effect: maximale engaging content dus.
Dit waren ze: de 6 STEPPS om jouw Content Engaging te maken. Je kunt deze tips niet allemaal en altijd toepassen. Maar alleen de bewustwording van deze theorie kan al helpen. Deze 6 STEPPS gaan jou ondersteunen in het creëren van Engaging Content. Meer weten? Lees het boek Contagious van Jonah Berger.
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatie tot campagnes. Ontdek het grotere plaatje. Staar je niet blind op de details.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.
115 communicatiemiddelen. Bekijk hét complete overzicht communicatiemiddelen. Inclusief heldere voorbeelden. Welke kies jij?

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan

Ontvang de slimste nieuwsbrief over marketing en communicatie • 12 x per jaar • Verbeter je marketing
"*" geeft vereiste velden aan
10 x p.j. • strategisch & praktisch inzicht • schrijf je in
"*" geeft vereiste velden aan