
Vrijblijvend kennismaken 👇
Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
Website-buttons zorgen voor het succes van jouw website. Of juist voor het ontbreken ervan. Goede website-buttons wijzen bezoekers de weg naar belangrijke pagina’s, zoals de conversiepagina, contactpagina en het winkelmandje. Met deze zes tactieken laten we zien hoe je buttons op je website zo overtuigend mogelijk maakt. Met dank aan Google.
Zorg ervoor dat de bezoeker niet de indruk krijgt dat zijn klik tijd gaat kosten. Wees direct. Gebruik bijvoorbeeld ‘Contact’ op de button voor je contactpagina. ‘Contactformulier invullen’ kost tijd. En hoeveel tijd dat precies is, is nog maar de vraag. Bezoekers hebben schaarste aan tijd, dus kiezen ze eerder voor de snelste optie.
De perfecte website-buttons maak je niet zomaar. Bepaal eerst het doel van je buttons en welke het button belangrijkste is. Ga vervolgens aan de slag met deze zes tips. En meet ook door. Onderzoek op welke buttons het meeste wordt geklikt en pas op basis daarvan jouw eigen buttons aan.
Op naar meer kliks!
Moet je een persbericht inzetten als communicatiemiddel? Of loop je het risico dat jouw nieuws als reclame wordt gezien? Doe de check!
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatiestructuur tot campagnes.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan
Ik ben Olaf van Conversiewerkers Ik snap veel van marketing, communicatie, content en AI. Mijn inzicht deel ik met jou. 10 x per jaar.
Toch niet leuk? In 1 klik ben je uitgeschreven.
Meld je aan • Je ontvangt gratis mijn inzicht in marketing, communicatie, content en AI • 10 x per jaar