E-book SEO
Aan de slag met zoekwoorden en SEO? Download gratis ons e-book SEO.
Je wilt gevonden worden in Google door potentiële klanten. Zoekwoorden maken het verschil. Maar wat kies je: long tail zoekwoorden of short tail zoekwoorden?
Aan de slag met zoekwoorden en SEO? Download gratis ons e-book SEO.
Pagina gericht op short tail zoekoord
Een pagina gericht op het short tail zoekwoord rode regenjas? Maak een productpagina met daarop alle rode regenjassen die je aanbiedt. Geef informatie over de verschillende modellen en typen regenjassen.
Pagina gericht op long tail zoekwoord
Een pagina gericht op het long tail zoekwoord rode regenjas maat 42 H&M model ZION? Dan is deze pagina natuurlijk te vinden op de website van de H&M. De pagina is volledig gericht op het rode model ZION.
Het kiezen van de juiste long tail of short tail zoekwoorden begint bij een uitgebreid zoekwoordonderzoek. Op basis daarvan bepaal je waar jouw doelgroep in geïnteresseerd is. Hulp nodig met jouw SEO-strategie? Schakel ons in.
Je eigen AI Avatar maken in 7 stappen. Zo doe je dat op een zakelijke en professionele manier (volledige handleiding).
115 communicatiemiddelen. Bekijk hét complete overzicht communicatiemiddelen. Inclusief heldere voorbeelden. Welke kies jij?
Duplicate content, ook wel ‘dubbele content’ genoemd, kan schadelijk zijn voor de vindbaarheid van jouw website en/of webpagina.
Laten we overleggen over de mogelijkheden. Ik help je bedrijf groeien. 💪 Olaf Geysendorpher
Vul je gegevens in. Ik neem contact met je op 👇
"*" geeft vereiste velden aan
Ontvang de slimste nieuwsbrief over marketing, communicatie en AI • 12 x per jaar • Verbeter je marketing • Ontdek AI-kansen
"*" geeft vereiste velden aan
Ontvang de slimste nieuwsbrief over marketing en AI • 12 x per jaar • Altijd interessant!
"*" geeft vereiste velden aan