Marketingcommunicatie Audit

Analyse en beoordeling van de gehele marketingcommunicatie van jouw organisatie. 

Olaf stand alone voor honingraat-icon

Herken je dit beeld als manager? Je hebt redelijk inzicht in de losse prestaties van je marketingcommunicatie. Resultaten zijn redelijk okay. Maar als je eerlijk bent: een écht volledig inzicht in alle prestaties ontbreekt. 

Hoe scoort je organisatie op reputatie, campagneopzet, gemiste communicatiekanalen, intern overleg, effectiviteit van marketingtools, succesfactoren, benodigde expertises, en kwaliteit van data?

Met de Marketingcommunicatie Audit brengen wij alle prestaties van je marketingcommunicatie in kaart. Dit doen we via de Marketingcommunicatie Fabriek

De marketingcommunicatiefabriek - Conversiewerkers

De Marketingcommunicatie Fabriek

In het kort toont de Marketingcommunicatie Fabriek, ontwikkeld door Conversiewerkers, alle prestaties van je organisatie die invloed hebben op het succes van je marketingcommunicatie.

Binnen de fabriek kijken wij dé 3 succesniveaus: Organisatie, Marketing en Marketingcommunicatie.

Is er aandacht voor alle 3 de niveaus? En voor alle onderdelen per niveau? Staan campagnes goed ingesteld? Is er draagvlak voor A/B-testing? Worden historische learnings benut?

Alles in de fabriek moet in harmonie zijn. Als die harmonie ontbreekt, leidt dat tot slechtere prestaties, minder zichtbaarheid en minder leads.

Alles hierover lees je in: “Hoe werkt de Marketingcommunicatie Fabriek?

marketing communicatie audit thumb

Kies voor de Marketingcommunicatie Audit

Conversiewerkers voert een volledige Marketincommunicatie Audit uit voor jouw organisatie. Hierbij analyseren we het volgende:

  • 3 lagen: Organisatie, Marketing en Marketingcommunicatie.
  • Alle onderdelen per laag
  • Tot 40 KPI’s
  • Marketing & Communicatie
  • Strategie per middel
  • Effectiviteit inzet middelen
  • Informatie en data-analyses

Afhankelijk van je organisatie ligt het tarief voor de volledige Marketingcommunicatie Audit tussen € 2.750 en € 9.750 ex. btw. Neem contact op en bespreek vrijblijvende de mogelijkheden voor jouw organisatie. 

Vrijblijvend gesprek inplannen

Vrijblijvend gesprek Marketingcommunicatie Audit

  • Wat werkt in je marketingcommunicatie?
  • Wat kan of moet er beter?
  • Wat ontbreekt er nu volledig?

Plan een vrijblijvend gesprek in.

Handtekening Olaf Conversiewerkers

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
bloem icon

Na de Audit

Uit de Marketingcommunicatie Audit volgt een oordeel en advies.

  • Er zijn kleine aanpassingen nodig
  • Er zijn grote aanpassingen nodig
  • Er is een hele nieuwe marketingstrategie nodig

In het onderdeel Marketingcommunicatie Strategie gaan we aan de slag met je nieuwe werkwijze.

Voor welke organisaties?

Voldoet je organisatie aan één van de volgende kenmerken? Dan is een Marketingcommunicatie Audit zinvol:

  • Je wilt de kwaliteit van je marketingcommunicatie doormeten 
  • De organisatie moet een volgende groeistap maken. 
  • Je wilt nieuw beleid ontwikkelen in marketingcommunicatie
  • Er komen te weinig leads of afspraken binnen

Wat klanten zeggen

john - tesitmonial

Wauw wat een rapport, ik kan niet anders zeggen dan indrukwekkend. Zowel de nieuwe ideeën / inzichten als de bevestiging dat wat we doen, de juiste richting is.

John van Duijn
Resto van Harte

levina - klantfoto

Voor onze organisatie zijn de Value Propostion Canvas en de kernboodschappen erg interessant. De rapportage ziet er bovendien aantrekkelijk uit en leest makkelijk.

Levina Raven
Stadslabs Sittard Geleen

marloes

Waar ik heel blij van word is de impact / inspanningsmatrix en vervolgens de adviezen en aandachtspunten. Hier kan ik zeker wat mee! Concreet en duidelijk.

Marlous Schipper
VA Office en advies

Laat je gegevens hier achter 👇

Vul het formulier in. Dan overleggen we vrijblijvend over de mogelijkheden.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak jezelf slimmer

Bij met lijntje

Ontvang de slimste nieuwsbrief over marketing en communicatie  12 x per jaar  Verbeter je marketing

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.