De Marketingcommunicatie Fabriek
De relevantie van persberichten binnen jouw organisatie beoordelen we bij Conversiewerkers via de Marketingcommunicatie Fabriek.
Moet je een persbericht inzetten als communicatiemiddel? Of loop je het risico dat je reclame als nieuws probeert weg te zetten, en dat je op 1-0 achterstand komt bij journalisten. Je checkt het eenvoudig via het Persbericht-model.
De relevantie van persberichten binnen jouw organisatie beoordelen we bij Conversiewerkers via de Marketingcommunicatie Fabriek.
De Marketingcommunicatie Fabriek beoordeelt je marketingcommunicatie. Van organisatiestructuur tot campagnes.
Cognitieve bias of biases. Domme denkfouten van mensen. Hoe werken ze? En wat zijn de 12 bekendste. Ontdek het zelf.
115 communicatiemiddelen. Bekijk hét complete overzicht communicatiemiddelen. Inclusief heldere voorbeelden. Welke kies jij?

Vul het formulier in. Dan overleggen we over de mogelijkheden. Bellen kan naar 06 – 42082950.
"*" geeft vereiste velden aan
Ik ben Olaf van Conversiewerkers Ik snap veel van marketing, communicatie, content en AI. Mijn inzicht deel ik met jou. 10 x per jaar.
Toch niet leuk? In 1 klik ben je uitgeschreven.
Meld je aan • Je ontvangt gratis mijn inzicht in marketing, communicatie, content en AI • 10 x per jaar